Coronacrisis: veelgestelde vragen

Het Coronavirus (COVID-19) heeft een enorme impact op het dagelijks leven. Het Vliegles.nl-team hoopt dat jij en je dierbaren gezond zijn. Net als de meeste bedrijven nemen ook wij maatregelen als reactie op COVID-19. Het is onze verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat wij onze dienstverlening zo goed mogelijk voortzetten, terwijl we ook prioriteit geven aan het welzijn van onze klanten, medewerkers en zakenrelaties.

Wij doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te blijven. Door de huidige omstandigheden zien wij een grote toename aan aantal vragen voor onze klantenservice. Hierdoor zijn de reactietijden langer dan je van ons gewend bent. Wij werken er zo hard mogelijk aan om deze wachttijden te minimaliseren en waarderen je geduld en begrip.

We hebben de meest gestelde vragen hieronder verzameld voor je. Lees deze goed door voordat je contact met ons opneemt. Mocht het antwoord op je vraag hier niet tussen staan dan verzoeken wij je vriendelijk om ons een e-mail te sturen in plaats van te bellen. Vermeld je cadeaubon nummer in de e-mail, dan kunnen we je sneller helpen. Stuur ons alsjeblieft niet meerdere e-mails over hetzelfde onderwerp of met dezelfde vraag.

We zullen er alles aan doen om de diensten te blijven leveren die je van ons gewend bent. Bedankt voor je geduld en begrip.

We gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om je beter en persoonlijker te helpen. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Zo kunnen we advertenties op basis van jouw interesses tonen . Als je verdergaat gaan we ervan uit dat je dit goedvindt. Meer weten?