Veelgestelde vragen

Kan ik de workshop verzetten of afzeggen?

Je kunt tot 24 uur voor aanvang de workshop kosteloos verzetten. Daarna kunnen er kosten in rekening gebracht worden, bijvoorbeeld omdat de aanbieder geen andere deelnemers meer kan boeken voor dat tijdvak, of er al kosten gemaakt zijn.

Kan ik de cadeaubon na het bestellen nog aanpassen?

Jazeker! Je kan bijvoorbeeld het gekozen arrangement uitbreiden of zelfs iets heel anders kiezen. Ideaal als je een andere workshop toch leuker vindt. Hier worden geen kosten voor gerekend, je hoeft alleen het verschil bij te betalen. De cadeaubon is niet inwisselbaar voor geld dus je krijgt geen geld terug wanneer je een goedkoper product uitzoekt. Je regelt het aanpassen eenvoudig zelf, voer hiervoor je cadeaubonnummer in bij 'afspraak maken' en kies voor 'bon wijzigen'.

Hoe laat is de workshop?

Bij het reserveren van je workshop kies je voor een dag en dagdeel. Je ontvangt vervolgens binnen twee werkdagen een bevestiging van de planner. Hierin vind je meer informatie en het exacte tijdstip.

Hoe werkt het bestellen en reserveren?

Lees er alles over op de pagina Hoe Werkt Het

Hoe lang is de cadeaubon geldig?

Alle cadeaubonnen zijn geldig tot 1 jaar na uitgifte. Deze geldigheidsduur kan verlengd worden zolang de cadeaubon nog geldig is. Hier zijn kosten aan verbonden. Verlengen kan je zelf eenvoudig regelen. Voer je bonnummer in op www.funspiration.nl/reserveren en kies voor 'bon wijzigen'.

Kan ik ook betalen bij de aanbieders?

Dat is helaas niet mogelijk. De aanbieders plannen alleen afspraken in wanneer er vooraf betaald is. Dit is in verband met 'no shows'.

Kan de geldigheid van de cadeaubon verlengd worden?

De geldigheid kan verlengd worden, zolang de cadeaubon nog geldig is. Klik op "Afspraak maken" , vul het bonnummer in en kies voor "Wijzigen". Na de vervaldatum is de cadeaubon niet meer te verlengen.

Ik heb een reservering gemaakt, maar nog niets gehoord

Bij het maken van een reservering heb je een mail gekregen met de contactgegevens van de aanbieder. Binnen 2 werkdagen neemt de planner contact met je op om de reservering te bevestigen. Voor vragen over je reservering kan je terecht bij de aanbieder. Funspiration kan je helaas niet helpen met vragen over de planning.
De gegevens van de aanbieder kan je opvragen via 'Afspraak maken' aan de hand van je cadeaubonnummer. Kom alsjeblieft niet naar de aanbieder voordat je reservering bevestigd is.

Kan de workshop ook in het Engels gegeven worden?

Geen enkel probleem! Alle collega's van de aanbieders spreken Engels.

Moet ik bij het bestellen direct een afspraak maken?

Dat mag wel, maar hoeft niet. Bij het bestellen ontvang je een cadeaubon waarmee je achteraf eenvoudig via de site een afspraak maakt.

Hoe ziet de cadeaubon er uit?

Download hier een voorbeeld.

Wanneer en hoe ontvang ik de cadeaubon?

Na het bestellen ontvang je direct een link waarmee je de cadeaubon kunt downloaden als PDF bestand. Wanneer je kiest voor het betalen aan de hand van een factuur ontvang je de cadeaubon na verwerking van je betaling. Dit duurt ongeveer 2 werkdagen.

Ik heb een vraag over een reservering

Bij het maken van een reservering heb je een mail gekregen met de contactgegevens van de aanbieder. Hier kan je terecht met vragen over je reservering. Funspiration kan je helaas niet helpen met vragen over de planning.
De gegevens van de aanbieder kan je opvragen via 'Afspraak maken' aan de hand van je cadeaubonnummer. Kom alsjeblieft niet naar de aanbieder voordat je reservering bevestigd is.

Kan ik voor een groep een workshop boeken?

Natuurlijk ben je ook met je vrienden, familie of collega's van harte welkom! Omdat er altijd wat maatwerk bij komt kijken kan je hiervoor een offerte aanvragen.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Om een kortingscode te kunnen gebruiken moet je deze eerst activeren, daarna rond je je bestelling af: Kortingscode activeren.

Is de workshop op een bepaalde datum beschikbaar?

Je kunt in de agenda onder de workshop zien wanneer er nog plek is. Je kunt dan ook direct reserveren. Aan de kleur kan je de beschikbaarheid zien:
Rood betekent dat de dag niet meer beschikbaar is.
Geel betekent dat de dag bijna vol is.
Groen betekent dat er nog voldoende ruimte in de agenda is.
Grijs betekent dat de dag op aanvraag is. Je kan voor deze dag gewoon reserveren. De aanbieders doen hun uiterste best je voor die dag in te plannen.

Wat is de minimumleeftijd van de deelnemer?

Kijk even bij het kopje Specificaties van de workshop van je keuze, daar staat dit vermeld.

Mijn vraag staat hier niet tussen...

Je kunt ons natuurlijk ook benaderen via chat, e-mail of telefoon.
Ga hiervoor naar onze contactpagina.

We gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om je beter en persoonlijker te helpen. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Zo kunnen we advertenties op basis van jouw interesses tonen . Als je verdergaat gaan we ervan uit dat je dit goedvindt. Meer weten?