Veelgestelde vragen

Hoe lang is de cadeaubon geldig, en kan ik dit verlengen?

Alle cadeaubonnen zijn geldig tot 1 jaar na uitgifte. Deze geldigheidsduur kan verlengd worden zolang de cadeaubon nog geldig is. Hier zijn kosten aan verbonden. Verlengen kan je zelf eenvoudig regelen. Voer je bonnummer in bij reserveren, en kies voor 'bon wijzigen'. Na de vervaldatum is de cadeaubon niet meer te verlengen.

Kan ik de workshop verzetten of afzeggen?

Je kunt tot 24 uur voor aanvang de workshop kosteloos verzetten. Daarna kunnen er kosten in rekening gebracht worden, bijvoorbeeld omdat de aanbieder geen andere deelnemers meer kan boeken voor dat tijdvak, of er al kosten gemaakt zijn.

Is de workshop op een specifieke datum beschikbaar?

Je kunt in de agenda onder de workshop zien wanneer er nog plek is. Je kunt dan ook direct reserveren. Een overzicht van de beschikbaarheid van alle workshops vind je in de agenda. De beschikbaarheid wordt weergegeven in verschillende kleuren: rood (vol), geel (bijna vol), groen (beschikbaar) of grijs (op aanvraag). Je kan voor dagen die 'op aanvraag' staan gewoon reserveren. De planners doen hun uiterste best je voor die dag in te plannen. Heb je al een bon? Ga dan naar reserveren.

Kan de workshop ook in het Engels gegeven worden?

Geen enkel probleem! Alle collega's van de aanbieders spreken Engels.

Kan ik ook betalen bij de locatie?

Dat is helaas niet mogelijk. We plannen alleen afspraken in wanneer er vooraf betaald is. Dit is in verband met 'no shows'.

Kan ik de cadeaubon na het bestellen nog aanpassen?

Jazeker! Je kan bijvoorbeeld het gekozen arrangement uitbreiden of zelfs iets heel anders kiezen. Ideaal als je een andere workshop toch leuker vindt. Hier worden geen kosten voor gerekend, je hoeft alleen het verschil bij te betalen. De cadeaubon is niet inwisselbaar voor geld dus je krijgt geen geld terug wanneer je een voordeliger product uitzoekt. Je regelt het aanpassen eenvoudig zelf, voer hiervoor je cadeaubonnummer in bij reserveren en kies voor 'bon wijzigen'.

Hoe ziet de cadeaubon er uit?

Download hier een voorbeeld.

Hoe werkt het bestellen en reserveren?

Lees er alles over op de pagina Hoe Werkt Het

Ik heb gereserveerd, maar nog niets gehoord

Na het reserveren ontvang je binnen een paar minuten per mail een bevestiging. Heb je geen mail gehad? Dan is je reservering niet verstuurd. Controleer je reservering door je bonnummer in te voeren op reserveren. Na het reserveren neemt de planner binnen 2 werkdagen contact met je op om de afspraak te bevestigen. Voor vragen over je afspraak neem je rechtstreeks contact op met de planner. De contactgegevens heb je per mail ontvangen. Je kan deze gegevens ook opvragen door je bonnummer in te voeren bij reserveren. Funspiration kan je helaas niet helpen met vragen over de planning. Kom alsjeblieft niet naar de locatie voordat je reservering bevestigd is.

Kan ik voor een groep een workshop boeken?

Natuurlijk ben je ook met je vrienden, familie of collega's van harte welkom! Omdat er altijd wat maatwerk bij groepen komt kijken kan je hiervoor een offerte aanvragen.

Mijn bonnummer doet het niet, wat nu?

Vouchers van Funspiration hebben altijd 11 cijfers en geen letters. Check je bon via reserveren. Wordt de bon niet gevonden? Controleer dan of deze nog geldig is. Wanneer de geldigheidsduur verstreken is kan de voucher helaas niet meer gebruikt worden.

Wat is de minimumleeftijd van de deelnemer?

Kijk even bij het kopje Specificaties van de workshop van je keuze, daar staat dit vermeld.

Mijn vraag staat hier niet tussen...

Je kunt ons natuurlijk ook benaderen via chat, e-mail of telefoon.
Ga hiervoor naar onze contactpagina.

We gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om je beter en persoonlijker te helpen. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Zo kunnen we advertenties op basis van jouw interesses tonen . Als je verdergaat gaan we ervan uit dat je dit goedvindt. Meer weten?