Veelgestelde vragen

Is de workshop op een bepaalde datum beschikbaar?

Je kunt in de agenda onder de workshop zien wanneer er nog plek is. Je kunt dan ook direct reserveren. Aan de kleur kan je de beschikbaarheid zien:
Rood betekent dat de dag niet meer beschikbaar is.
Geel betekent dat de dag bijna vol is.
Groen betekent dat er nog voldoende ruimte in de agenda is.
Grijs betekent dat de dag op aanvraag is. Je kan voor deze dag gewoon reserveren. De aanbieders doen hun uiterste best je voor die dag in te plannen.

Wat is de minimumleeftijd van de deelnemer?

Kijk even bij het kopje Specificaties van de workshop van je keuze, daar staat dit vermeld.

Hoe laat is de workshop?

Bij het reserveren van je workshop kies je voor een dag en dagdeel. Je ontvangt vervolgens binnen twee werkdagen een bevestiging van de planner. Hierin vind je meer informatie en het exacte tijdstip.

Kan de geldigheid van de cadeaubon verlengd worden?

De geldigheid kan verlengd worden, zolang de cadeaubon nog geldig is. Klik op "Afspraak maken" , vul het bonnummer in en kies voor "Wijzigen". Na de vervaldatum is de cadeaubon niet meer te verlengen.

Kan ik ook betalen bij de aanbieders?

Dat is helaas niet mogelijk. De aanbieders plannen alleen afspraken in wanneer er vooraf betaald is. Dit is in verband met 'no shows'.

Kan ik de workshop verzetten of afzeggen?

Je kunt tot 24 uur voor aanvang de workshop kosteloos verzetten. Daarna kunnen er kosten in rekening gebracht worden, bijvoorbeeld omdat de aanbieder geen andere deelnemers meer kan boeken voor dat tijdvak, of er al kosten gemaakt zijn.

Hoe ziet de cadeaubon er uit?

Download hier een voorbeeld.

Hoe werkt het bestellen en reserveren?

Lees er alles over op de pagina Hoe het werkt.

Kan de workshop ook in het Engels gegeven worden?

Geen enkel probleem! Alle collega's van de aanbieders spreken Engels.

Ik heb een reservering gemaakt, maar nog niets gehoord

Bij het maken van een reservering heb je een mail gekregen met de contactgegevens van de aanbieder. Binnen 2 werkdagen neemt de planner contact met je op om de reservering te bevestigen. Voor vragen over je reservering kan je terecht bij de aanbieder. Funspiration kan je helaas niet helpen met vragen over de planning.
De gegevens van de aanbieder kan je opvragen via 'Afspraak maken' aan de hand van je cadeaubonnummer. Kom alsjeblieft niet naar de aanbieder voordat je reservering bevestigd is.

Hoe lang is de cadeaubon geldig?

Alle cadeaubonnen zijn geldig tot 1 jaar na uitgifte.

Wanneer en hoe ontvang ik de cadeaubon?

Na het bestellen ontvang je direct een link waarmee je de cadeaubon kunt downloaden als PDF bestand. Wanneer je kiest voor het betalen aan de hand van een factuur ontvang je de cadeaubon na verwerking van je betaling. Dit duurt ongeveer 2 werkdagen.

Ik heb een vraag over een reservering

Bij het maken van een reservering heb je een mail gekregen met de contactgegevens van de aanbieder. Hier kan je terecht met vragen over je reservering. Funspiration kan je helaas niet helpen met vragen over de planning.
De gegevens van de aanbieder kan je opvragen via 'Afspraak maken' aan de hand van je cadeaubonnummer. Kom alsjeblieft niet naar de aanbieder voordat je reservering bevestigd is.

Mijn vraag staat hier niet tussen...

Je kunt ons natuurlijk altijd een mail sturen of bellen.
Ga hiervoor naar onze contactpagina.

Wij gebruiken functionele cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. We gebruiken analytische cookies om onze website te verbeteren. We gebruiken cookies van onszelf en van derden om (advertentie)aanbevelingen te doen die aansluiten op je persoonlijke interesses. Deze cookies kunnen ook gebruikt worden om relevante advertenties op sites van anderen te tonen. Tenslotte maken social media cookies het mogelijk om informatie eenvoudig te delen. Meer informatie vindt je in onze cookieverklaring.